Jak życie wieść

Pytanie które zadawałem sobie bardzo często, myślę że nie ja jeden. To utwór będący jako pierwszy na płycie. Funkcje : F G A   ( na każdą linijkę tekstu ). Ciekawostką jest to ze nigdy nie podobał mi się za bardzo tekst tej piosenki ani melodia, ale podobał się ten utwór Remikowi z którym często wieczorami przy gitarze spędzaliśmy czas. Po jakimś czasie i ja się przekonałem że nie jest to piosenka którą powinienem zostawić w tzw szufladzie.

Darowałeś nowy dzień

Świat za oknem budzi się

Słońce dajesz i

i głowie jedną taką myśl:

Jak życie swoje wieść ?

Gdy obudzi człowiek się  (2x)

Darowany mija dzień

Za oknem już zapada zmierzch

Sen zabierze mnie

Odpowiedź może przyśni się.

Jak życie swoje wieść ?

by mieć po co budzić się  (2x)

Skomentuj

