Modlitwa o twarz

Tekst piosenki napisany został w  „domku przygarniającym” podczas mycia luster.Śpiewam  tą piosenkę w drodze na inną melodię. Na płycie ze względu na pragnienie moje aby tekst mojej modlitwy o twarz był bardziej zrozumiały także dla starszych osób, postanowiłem zaśpiewać ją delikatniej. Utkwił bardzo w moim sercu i zapadł w pamięć fragment Słowa Bożego, o tym że kiedyś staniemy z Bogiem twarzą w twarz. Jeśli ktoś chciałby śpiewać i grać modlitwę o twarz to podaję funkcje : C D e  ( na każdą linijkę tekstu )

Darowałeś kolejny dzień.

Piękną twarzą miłości witasz mnie.

Ja także pięknie pragnę wstać,

maski na twarz nie zakładać.

Tak niewiele Panie mogę dać.

Masz cały wielki świat.

Prośbę jednak małą mam,

proszę przyjmij moją twarz.

Gdy gałąź życia złamie się.

i anioł zabierze ostatnią łzę.

Wysoko pośród gwiazd,

stanę z Tobą twarzą w twarz.

Bez maski na twarzy swej,

witać każdy dzień.

Bez maski na twarzy swej,

witać Panie cię.

Bez maski na twarzy swej,

w lustrze witać się.

Bez maski na twarzy swej,

bez lustra widzieć się.

2 uwagi do wpisu “Modlitwa o twarz

  1. zawsze zamyślam się nad tym tekstem chyba najbardziej, cieszę się, że Twoje granie i pisanie i wędrowanie i ludzkie spotkania się rozwijają, powodzenia Ci życzę na tej drodze:)

    • Witaj Signe, strona tu nie dokończona, jeszcze jej brakuje, tekstów, chwytów i historii powstania danego tworu :). Ale za kilka dni będę miał , bez konkretnych zadań dużo wolnego czasu, min na uzupełnienie strony.. Tak jak zauważyłaś rozwojowo ta droga powolutku, z zakrętami ale przed siebie, po mimo że czasem z górki czasem pod górkę.
      Potrafisz podbudować człowieka, podnieść na duchu…. Powinnaś to robić zawodowo 🙂
      Pozdrawiam.

Skomentuj

