Pozostawiając

” Tak jak nic, pozostawienie „. Wydana nie po to by zaistnieć, wydana po to by pozostawić, pozostawić kilka słów.

Szczęśliwy że udało się zrealizować „pozostawienie”. Szczęśliwy z poznania osób które towarzyszyły mi przez ostatnie kilka miesięcy, użyczając swój czas, posiłek, możliwość kąpieli, przespania nocy pod dachem, służąc pomocą przy projekcie okładki, wydruku, wspierając finansowo…

Płyta ” Tak jak nic, pozostawienie „, nagrana i wydana przez osobę nie mającą domu, jednak nie czującą się bezdomną. „Zameldował” Bóg na górskiej łące i leśnych ścieżkach, pozwalając cieszyć się oddechem. Jeszcze kilka lat temu chciałem odebrać sobie życie. Życie „odebrał ” Bóg, mogę napisać, dzięki temu żyję, śladu na szyi nie ma, pozostał  głębiej, jednak  pieczołowicie opatrywany przez Boga.

 

Na okładce wspomniałem że płyta powstała w trudnym dla mnie okresie życia. Nie miałem na myśli spania po lesie i często ciężkiej pracy. Nagrywałem w dniach kiedy spotykając człowieka nie wiedziałem czy będzie dane mi spotkać go ponownie. Przez kilkanaście dni, wieczorem kładąc się spać, starannie się goliłem, robiłem porządek dookoła siebie, gdyby…Nie wiedziałem co się dzieje, od jednego lekarza, do drugiego. Uspokoił się już człowiek, wiele dolegliwości ustąpiło. ” Choć gałązką życie moje ” wciąż mogę cieszyć się z życia i pojawienia  płyty, prosząc Boga między innymi o danie możliwości pozostawienia jeszcze kilku słów.

Skomentuj

